星期五, 3月 27, 2009

快啲去仆街

妖,而家咩世界,兜口兜面叫你快啲去仆街、狗官、臭四,之後仲要同你講我有言論自由,你唔好箝制我,唔係你就係打壓言論自由。再教你應該學習下我地呢啲巿井用語。然後話比你聽,我屌你,係跟據客觀事實既主觀陳述,你唔係唔順氣下話。

仲有個叫你啅人既仆街,話,呀主席呀,議事規則好似話唔比鬧議員,無話唔比屌官員架可。

我而家好驚普選囉。唔覺意選左黃郁人做特首,佢唔止郁人咁簡單喎,仲會屌人喎。


-----------------------------------------------------------------------------------------

如果有一日,黃郁人代表香港參加中國代表團去G20,同胡總見馬仔總統、白首相,會有咩事呢?

馬仔:美國將盡全力去挽救金融危機,白兄,係咪咁話呀?

白首相:梗係啦!英國會不惜一切代價既!

黃郁人:白生,你快啲去仆街啦!英國咁多間銀行出事,咪你做財相既政策做成架囉!你個狗官!而家又話救巿!無你無今日啦!

白首相:你...

馬仔:胡總,你啲靚好串喎!

黃郁人:係呀,我係串呀!馬仔,你咪又係仆街一條,AIG派咁多花紅,你做到啲咩呀?比著我,一早就成隻癲狗咁踩上去,刮哂啲名單出黎比人睇啦,公眾有知情權喎!啲巿民大眾,圍住佢地屋企屌佢地,係佢地既言論自由喎。掟佢地蕉就係民主既表現!係公眾力量既表現!

胡總:好喇喎你,呢度幾時到你講野,離開!(怒吼)

黃郁人:你大聲就得呀?我同你鬥大聲!而家你想打壓我言論自由,剝奪我既發言權呀?

---------------------------------------------------------------------------------------

我唔知啲人有咩準則黎選個議員囉。又,其實我好想知,有無人選左佢(或者好想選佢只係唔同區),而家後悔既?

DLLM

12 則留言:

B.Y. 提到...

唔駛擔心,郁人的英文,有人聽得明至算.

以前常說,司徒華自號民選特首,如果真係佢做的話,點見得人?

每況愈下矣

詩白爾 提到...

根本社會風氣cheap到唔cheap,又有班人扮正氣,假仁假義。

尋日睇新聞聽到「甩底」果兩隻字,即刻打個冷震!乜阿戴婉瑩女士班手下咁無文化o既?用「失約」唔得o既咩?乜又無記亞記班編採部又咁低能唔識修辭下個報導字眼o既呢?

人地講「甩底」o者,你報新聞又要照用o既!

匿名 提到...

自從某已故巨星一句「我讀得書少...」之後;在香港認爛仔就有市場

Kenka 提到...

我是來踢館的.

我只說我自己的事: 我支持社民連, 本來就是要來搗蛋, 把虛偽的立法會的面皮給撕下來.

社民連執政? 我從來沒想過給他們機會, 反正現在的立法會, 溫和派從來沒有機會做特首做執政黨, 有一天真的有機會讓泛民的做特首做執政黨的時候才離棄社民連好了.

通宵幹探 提到...

我反對垃圾會議員講粗口係教壞細路呢個講法,因為呢班仆街(呢句我而家先知唔係粗口)冇資格做社會楷模。

社民連又好,民建聯都好,响我眼中冇分別,都係一坨又一坨臭不可聞的大便。

通宵幹探 提到...

仲有,余兄你最後個問題,我可以答你一句,社民連班死硬粉絲唔會識後悔呢兩個字(你上高登睇下就知)。斗膽講句,佢地盲目到三隻狂犬就算殺人放火都會大聲叫好!

社民連造神運動真係成功!!

若缺齋老人 提到...

其實我想講同類既事,可惜在我個blog講左上集重點就飛左去討論世紀大騙局(帝國係咪真係有過登月)! XD

匿名 提到...

上evchk都有講,在香港只要你聽覺正常又有出街就一定聽到粗口,這些在某些人口中是助語詞

匿名 提到...

另外社民連名句:唔滿意我地下次唔好投票俾我地,我地三人有100000票曾蔭權得700幾票。

ChariSky 提到...

粗言是表達緊不滿, 也是憤怒的表現,
這方法來得直接, 也同樣的去讓他人知道有幾不滿意. 和平VS爭取, 有時候真是難於兩者兼顧.

明子駉 提到...

做人太過刻薄是會出毛病的,例如某位被菲律賓禁止入境的「才子」。


民選代議士的職責是用投票和辯論來表達民意和代表民眾利益,更為優秀的代議士更當要引領民眾去關心之前不夠關心的正當利益。

將人民直觀的感受、情緒去轉化、疏導為有條理、有系統、方便討論的議題乃是代議士天然的責任。

民眾有情緒,你就直接帶著這種情緒入立會,你TNND有病無病?

>另外社民連名句:唔滿意我地下次唔好投票俾我地,我地三人有100000票曾蔭權得700幾票。

把民主當成就只是投票...無病吓嘛?

香港人如果還覺得議事妨害、聲大就是贏是可以接受的話,那也未免...

匿名 提到...

明子駉:

當你發現香港有人可以因為烏干達有普選就以為烏干達好過香港時

http://hksan.net/forum/index.php?showtopic=11378

香港把民主當成就只是投票的確多的是