星期三, 8月 06, 2008

大陸佬與香港老闆主政的分別

1. 無得坐中環office
2. 無信報睇
3. 無咖啡同茶包供應
4. 無左間dealing房
5. 無左個雪櫃
6. 無人工加
7. 無發展方向
8. 無前途
9. 好快無埋路透機睇
10. 無得留低!!

6 則留言:

若缺齋老人 提到...

面對現實吧,香港是一中國*內地*城市。

C.M. 提到...

嘩,乜真係要行呢條路呀...

Karen (Sze) 提到...

仲有:
11. 無bonus(有的話係您好彩)
12. 要參與中資官方機構(如中聯辦)合辦的活動
13. 要求員工北上工作
14. 封鎖機構和對中方不利的消息, 不論白紙黑字還是網上(尤其鹿死兔勝, 髪倫工和聞鴿等)

余若虛 提到...

若老兄:香港地位依然特殊,中國內地很多人做事的態度和方法仍然落後,所以我話上海要追上香港仲要一段時間,起碼兩代人啦。

cm:或者你有好路數?哈哈..

karen:嗯,我諗我一定唔係好彩個個囉。不過後三者暫時未論到我地,況且佢都點我地唔郁啦。

seikomatic 提到...

(大陸佬闆)與香港佬闆【房】的分別:


1. 無得坐中環office(大佬佬闆間房閑閑地5000尺喎?)
2. 無信報睇(人民網呀,163呀)
3. 無咖啡同茶包供應(有陳年普洱15000銀一斤)
4. 無左間dealing房(上網快炒即時報價,圖表分析,全部唔駛錢!)
5. 無左個雪櫃(多左個浴室,一張 king size 床,100寸大投影,十尺 x 六尺的魚缸,三兩個身材好標清既女秘系度渣指甲。)
6. 無人工加(老闆要幾多錢叫出納去錢行提,或者收到直接搬上車尾箱。)
7. 無發展方向(方向好清晰:最短時間賺最多無人知既錢。)
8. 無前途(無呢個需要。前途同賺錢無關系。)
9. 好快無埋路透機睇(同2上)
10. 無得留低!! (留低幾個香港人,因為佢地仲有幾咀英文,比人知請香港人做野仲幾威既。)

余若虛 提到...

哈哈,精工大師又幾觀察入微喎。不過我地呢邊既老闆,係純粹皇帝著開浪褲+唔知巿道,又未到咁無良既。