星期五, 1月 11, 2008

人生足球

我只係區區一個丙組仔諾士郡既領隊。我都唔知點解,生而執教呢隊波。我地球會資產區區幾十萬鎊,連人地球會一個禮拜既人工都比唔起。球場就得個幾千個位,有啲仲係企位。草地呢,有時話佢泥地仲適合啲,鬼咩,五行欠水丫嘛,你知唔知鋪一次草皮幾貴?等你以為落20蚊注就叫幫馬會鋪草皮咩,夠鋪一個BB仔腳印咁大咋。

我地球會成班球員連工作人員秘書小姐倒垃圾阿姐剪草皮阿叔加埋我呢啲管理層既一年人工夾埋,都唔及人地一場波既門票收入幾百分之一。無計,規模細嘛。做領隊既,錢就無喇,人就得咁多,唯一可以做既,就係train好啲自己隊波,爭下好成績啦!成績好,收入自然就會多,又可以更上一層樓架喇。限米煮限飯,係咁架啦!唔洗食粥水都算好。唔係陣間你見費sir又話出幾千萬鎊去買邊個邊個,就以為全英國人都咁有錢咩。有錢佬先上頭條架嘛,我地呢啲低下層,係下面捱生捱死都唔知幾時先有得出頭。

不過呢,我地呢啲球會仔,又唔係一無是處既,起碼無咁大壓力先。你睇呀摩生,教隊波都唔係差,又拎冠軍又拎盃,曾幾何時搞到叱吒風雲既費sir同雲老一棟都無。就係因為話贏唔到歐聯喎,咁就要炒。歐聯喎!何其遙遠!我地呢啲地痞小型班,無呢啲政治,老細同我地打成一片,擁躉亦唔會要求咁高,求其護到級以經要搞次全鎮花車巡遊黎慶祝,如果話升班喎,可能直情全鎮放假一個禮拜來狂賀!

有時諗諗下,我諗佢地啲大球會經理人都幾閉翳。雖然話手上大把錢大把球星,質地就一流架喇,但又要面對要求極高既球迷、苛刻既領導層、複雜既老闆政治。條件咁好,捧到盃就應份,捧唔到就無能。我地呢啲,如果唔覺意執隻盃仔,直情將你幅相拎返屋企供奉呀。

所以我地又唔會自怨自艾喎。前幾年咋,有個行家叫祖維爾,帶住隊韋根,五年來連跳兩級上英超,而家唔撈都有大把世界。想當年佢都係同我地一樣浮浮沉沉架咋嘛。我都識佢,個時都覺得佢雖然未上位,但好有志氣,又有才華。今日真係出到頭,都戥佢高興,證明有實力係掂既。

不過呢,我地又有個行家出身名門喎,好多人都識,叫白賴仁‧笠臣,名門出身喎,好威架。點知佢自己檔野,越搞越唔掂,搞到自己名譽掃地,人見人怕。

其實有時都好慶幸,係呢個國度,個個都咁重視足球,令到我地呢啲經理人咁多機會。只要有實力,就有機會上到位,至少都有個機會丫!你話如果叫我去非洲搞波,就真係永不翻身喇。任你曉飛都改變唔到大時代架嘛,係咪?有錢,唔係大哂既;由低做起,都無話唔得架嘛。辛就辛苦啲,但如果比我得左,勁有成就感喎!

2 則留言:

Patrick 提到...

一見到你個post既第一句, 我即刻諗到既係 ........ Football Manager !

余若虛 提到...

為左唔使等大家search football manager個時唔覺意中左入黎,我已經特登唔用呢個term架喇..哈