星期四, 6月 14, 2007

畢業以後

估唔到臨畢業食返舖尾糊,仲要一炮雙響:GPA首次過3、拎第一條A。

以我咁既態度去對待大學既學業,咁樣既結果我以經喜出望外。

仲記得上年係歐洲流浪,咬緊麵包個時都仲諗緊,萬一求其一科core有咩衫長褲短,玩下手都唔可以如期畢業。好彩,又大步檻過。

記得之前有一科,100% course work,交一份project,由week 1做起,我拍著組唔熟兼唔多啱既,諗住有排煩。好彩個位小姐永遠唔信人,咩都攬哂上身,係我每日enjoy緊我既生活既時候,唔經唔覺就誇過呢個大關口。諗返轉頭,都可以話塞翁失馬焉知非福啦。雖然我真係勁唔鍾意呢個人,但都要講聲多謝。

學業完成之後,終於離開左兩樣野:離開左住左三年既hall;離開左成廿年既考試戎馬生涯。我係hall有好多難忘既回憶,實在唔係平時可以經歷到。可惜個hall管治每下愈況,到離開既一刻,竟然無乜留戀,實在係幾可惜。離開以後,都希望以一個過氣宿生既身分officially比返啲意見宿舍管理個班人,至於點比,仲諗緊。

至於戎馬生涯就成功闖過唔使馬革裹屍,都算係咁。要轉型做騾仔,睇黎唔簡單。黎緊呢段日子,應該都要排涯。不過首先要面對既係無限HR既審訊盤問,實在係有啲吃不消。

呢段日子,比較忙。忙住吃喝玩樂,渡過可能係黎緊呢三五七年最後一個假期。忙住比人盤問,希望做騾仔都搵到個好主人,唔使比人虐待。仲有,忙住陪伴呢幾年並不常見既家人。雖然,基本上我每個禮拜都會返,都算係一個幾黐家既年青人。黎緊既日子,我都未必又咁多時間陪佢地喇。屋企,對於我呢個都幾傳統既中國人,同食飯一樣緊要。

沒有留言: